A tökéletes vicc: T-Com

Át akarom vinni más címre a telefon előfizetésemet. Semmi sem működik, de tényleg.

  1. 1412-et tárcsázom. Menüt végigklikkelem, a végén foglalt jelzés. Lerakom, újra, megint ugyanez. Próbálom harmadszor más úton bejárva, ugyanez.
  2. Weben nagy nehezen megtalálom az oldalt. Kattintok a “Rendelje meg most!”-ra. Üres oldal. Próbálom két órával később, továbbmegy. Rákattintok a regisztrációra, erre 404-et ad (nem vicc).
  3. Végső elkeseredettségemben rákattintok a “Személyesen” gombra, “Üzletkereső”, majd a legördülőből kiválasztom a XI. kerületet, erre megjelenik a “Nincs találat.” felirat.

Gratulálok.

14 hozzászólás

root33

Ha sikerül megrendelned, akkor sem bitos, hogy a számod maradhat és havi díjat sem bontanak ketté. Te fizetsz, ők dörzsölik a tenyerük! Ilyen ez…

A.

A fejlett nyugaton, a magenta oshazajaban ez teljesen mashogy megy. Pl. felhivod az ugyfelszolgalatot. Aztan meg 20szor. Kozben a “sajnos most nem all ugyfelszolga rendelkezesre, kerem tartsa” mantrat hallgatod. Megunod, bemesz szemelyesen. De sajnos ok is ugyanazt az ugyfelszolgalatot hivhatjak. Azert hivjak. Nekik mar 15-szorre sikerul. At kotik. Igen, de egy lakassal odebb. Persze ez mire kiderul, ujabb 40 telefonon vagy tul, ezek egyresze az ugyfelszolgalatra megy, egy resze meg a technikai supportra, mert az normal ugyfelszolga nem tudhat mindent. Aztan elakadnak az adataid. Termeszetesen ezt is te debuggolod ki a toluk kapott felinformaciokbol. Ujabb ugyintezesi kiserletek tucatjaival ezt veluk is elhiteted. Majd kisebb pattogas alakul ki a T-Com es a T-Onlany kozott, mert az adatbazisukat mar szetvalasztottak, de a middleware a ketto kozott meg nem szinkronizal (megerzesem, hogy nem is fog soha).
Nem folytatnam tovabb, szoval en egy internetbekotest megusztam egy honapbol, egy cimvaltozast egy ujabbol. Baratom viszont 3 honap alatt feladta, hogy lesz neki valaha is FastPath-a. De legalabb idegnyugtatasul mar vagy 100 eur-t jovairtak neki. Forditsa majd a pszichologusara 🙂
Remelem, a cegkulturat is mihamarabb hazaviszi a nagy rozsaszin T-boly.

ton

MOM Park T-Pont, néha meglepően értelmesek is tudnak lenni.
Mondjuk nekem egy bankszámlaszám változást 1 éve próbál átverni a T-Mobile a rendszeren, ők még nem adták fel, én igen…

MegaZork

meg raadasul a tour de france-on is szar a csapatuk : DDD

Akinek rideqkac nem válaszol

>Majd kisebb pattogas alakul ki a T-Com es a T-Onlany kozott, mert az
>adatbazisukat mar szetvalasztottak, de a middleware a ketto kozott meg >nem szinkronizal

Itt a válasz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Clean_room_design

Ez az a technika, amit lépésről lépésre nem tartottak be. Minden elismerésem az új edzőnek.
Sztem jár neki prémium, vagy valami, mert olajozottan nem megy az egész (aka BKV).
Mai költői kérdésünk a következő: Mé’ jól helyezkedő dilettánsok vannak pozícióban a kevésbé ambíciózus PROk helyett (á lá vő’dvájd, nem csak itt)?

PeBa

Volt olyan, h T-com os üfsz-es hölgyikét már kb negyedszer kerestük net miatt anno… és hát mivel mindig ő vette fel (ez hogy lehet 😀 ) már tök ideg volt, és rendesen fel volt háborodva, hogy most akkor miért nem bírjuk megérteni, hogy a szar rádiós fatáv vonallal nem lehet ADSL-ezni.
Nem bírta megérteni, hogy én le akarom cserélni az RLR (asszem erről van szó) vonalamat rendes zsinórosra. Mert minek az nekem, telefonálni erről is lehet, netezni is. Jah. Betárcsázóssal mi? Anyád.
Aztán utána megmagyaráztam neki, hogy igen, itt a telefonkábel a házunk előtt, kérjük, cseréjék le a vonalunkat. Nem tett semmit. Ezúton csókoltatom!
Ő azt állította, biztos azért van nekünk rádiós vonal, mert ide nem lehet vonalasat húzni. Hát nem a faszt nem.
Szerencsére volt Matávos ismi, szóltunk neki, hogy ugyan nézze már meg mivan, stb stb…

És egy hét múlva kijött két rendes inas, megcsinálták cakk pakk, simán jó minden, már van net is régóta, gond egy szál se.

Mondtuk nekik, mi volt a hölgyikével – “áá azok ott bent csak a seggüket növesztik, meg a körmüket festik”

Na. Szal vélemények megvannak egymásnál a T-com dolgozóinál 🙂

Jano

Nekünk márciusi számla összegét csoportos átutalási megbízás mellett nem sikerült levenniük és nem jött semmi figyelmeztetés azóta se, csak 2 napja letiltották a kimenő hívásokat. Cserébe(?) felhívtak elötte levő nap, hogy engedélyezzük-e nekik, hogy személyre szoló ajánlattal megkeressenek?

Mondjuk érdekes kérdés, hogy ha egy szolgáltatóval szerződésben vagyunk akkor miért kér engedélyt ahhoz, hogy megkereshessen “személyre szóló” ajánlattal? Vagy ha tényleg engedélyt kell kérnie akkor viszont ez ennek az oldalnak az értelmében törvénytelen: http://www.hif.hu/menu4/m4_9/spam_engkero.htm

Gege

ez nekem sem ujdonsag. nalam a t-online jatszotta ezt az 1212-vel. a rohej az, hogy miutan foglaltat jelez es lerakom azutan kicsong a telefon es ujra a menu jelentkezik be, de termeszetesen minden menupontnal foglaltat jelez. fantasztikusak ezek. az egy dolog, hogy nem szeretnek dolgozni, de ezt meg jol is csinaljak, mert nem lehet oket elerni. rohej.

Q

TE egy igazi perverz állat vagy! 🙂

Üss még Matáv! Üss!

Hagyd már ott a gecibe őket. Lesz nemsokára telefonvonal előfizetés mentes ADSL; vagy vegyél a panteltől vagy ősztől a datanettől fullos csomagot (VoIP; ADSL2 /24mbit/), ott kategóriákkal értelmesebb a ClientService.

madthew

nekem sikerült átvitetnem a telefonom, kb. 25x próbálkozásra értem el a telefonos ügyintézőt, de sikerült. az már más kérdés, hogy mindenhová meg lehet rendelni az ADSL-t, de azt sehol nem tudják megmondani, hogy van-e szabad DSLAM kapacitás…