Dolce&Gabbana Motorola V3i

Édesanyám az én segítségemmel tegnap hozzájutott a Motorola RAZR (itthon V3i-nek hívott) telefon Dolce&Gabbana brand-elt változatához (DG).

Nekem a véleményem kapásból az volt a DG telefont illetően, hogy “ki vesz ilyen telefont, ha nem a sznobok és az IBS-re járók (IBS-es sznobok)?”

Nos, a készüleket én is tanulmányoztam és ha magamat nem is sorolom a DG telefon célközönségéhez, el kell ismernem, hogy nem kamu a termék még akkor sem, ha Uj Péter és összes Uj Péter véleményt vakon követők azt gondolják.

Ebben a blog postban azokat a dolgokat fogom leírni, hogy miért gondolom azt, hogy a DG telefonnak van piaca a sznob köcsögökön kívül.

Az állításom röviden annyi, hogy a DG, mint divat és stílus-cég pontosan mindaz, ami a Motorola DG nélkül nem.

Elvégre kit érdekel a DG aranyra színezett fém háza, a DG logó, a DG csengőhang és háttérképernyő, a DG fityegő? “Ezek mind lényegtelen dolgok” – gondolhatjuk és gondoltam én is.

Állítás: a mobiltelefon gyártók nem értenek ahhoz, hogy rendes csengőhangokat csináljanak (bocsánat, már kezdenek érteni lassacskán) és stílusos módon készítsenek telefonokat. A mobiltelefon gyártóknak SEMMI KÖZÜK nem volt a stílushoz, ever. Ellentétben ezzel az olasz céggel, aki a stílusból él. És ezen a DG telefonon nekem nagyon átjött. Helló. Átjött.

Nem célom, hogy a DG divatcég szerepét és életünkre való hatását elemezzem. Egyszerűen a DG telefon — ismétlés — pontosan azt adja hozzá a telefonhoz, ami nélküle lenne a RAZR. Stílust visz bele. Kapsz frankó csengőhangokat. Catwalk styler club-zene. Hallgasd meg. (Sőt, ki fogom majd postolni, amint átszívtam a cuccot magamnak.) A wallpaper sem rossz. Egyszerűen működőképes a képlet. A doboza pedig külön faszaság, ötletes módon nyílik, amit most itt nem fogok tudni írásban bemutatni.

A DG RAZR telefon tehát nem egy RAZR, amire feltosztak egy logót. Tényleg érezni rajta, hogy van hozzáadott érték, még ha olyan banálisak is ezek, mint másik doboz, wallpaper, csengőhang. Persze, a 30 ezres price premium-ot nem éri meg, de az üzenet itt az, hogy az a cég, aki a stílusból él, az a stílusból él.

Egyébként könnyen kimutatható, hogy én az Apple termékeiben is fel vélem fedezni ezeket a dolgokat.

Vannak jó ruhák és vannak stílusos ruhák.
Vannak jó borok és vannak stílusos borok.
Vannak jó számítógépek és vannak stílusos számítógépek.
Vannak jó telefonok és vannak stílusos telefonok.

19 hozzászólás

The Tornado

És vannak stílusos ruhák, amik stílusosak, de nem feltétlenül jók.
És vannak stílusos borok, amik stílusosak, de nem feltétlenül jók.
És vannak stílusos számítógépek, amik stílusosak, de nem feltétlenül jók.
És vannak stílusos telefonok, amik stílusosak, de nem feltétlenül jók.

root33

azért, elsősorban ez is azért készült, hogy a magamutogató plázacicák(vagy pasijuk) zsebéből még egy kis pénzt kihúzzanak.
mi a fa….nak fityegő:-)))))egy telefonra?????

Kianek Tamás

Plastik tányér – fehér porcelán – Herendi
Beton – aszfalt – térkő
PWC padló – laminált – parketta
panel – társas – villa
Szomszéd bora – Gere bora – Szepsy száraz fehér bora
mobil – mobil – mobil (DG)

Mi francnak a 3. oszlop?
Magamutogatás: kinek az, kinek nem.
Térkő is lehet szemetes, a Herendiben is lehet vacak pörköltet felszolgálni, a Szepsytől is csak részeg leszel,
azzal is csak telefonálni lehet…

Addig nem érzem problémásnak a 3. oszlopot, ha azt nem lízingeli és nem hitelre veszi a fogyasztó.
Mert, ha ezt tenné, akkor többnek akar látszani, mint ami.
Az bizony saját magára nézve pedig bajos.

TR4C3R

Én nagyon kevésnek érzem ezt a pár apróságot, amivel többet ad a DG. Igaz, Te is ezt mondtad a megtekintése előtt, tehát kiváncsian várom hogy betedd ide azt a stílusos wallpapert és csengőhangot (aminél minden bizonnyal 100* stílusosabbat és különlegesebbet tud bárki leszedni netről).

PS: a sima V3i színéhez képest ez az arany szerintem pocsék, giccses.

dvorcsak

ennek a dg-nek is csak annyi ertelmet latom, mint a pink v3-asnak: 28 boltba kellett elmenni, mert fekete, kek, es ezust mindenhol volt, pink pedig nem, es persze asszonynak csak az felelt meg.

alternaiv

Ha nem láttál még stílusos telefont, akkor nem láttál Vertu telefont. Persze, drága és nincs rá operátori támogatás, se részletfizetés.

addikt

Stílust nem lehet kompakt, kilóra venni gyerekek azt építeni kell, és ez sok kopasz embernek fáj de attól még a világ ilyen kegyetlen. A STÍLUS olyan mint a fűszer: mértékkel és intelligenciával kezelendő. Ez a D&G aranyosság pedig pont ezen a ponton bas*za ki a biztosítékot de nagyon.
Egyébként ha már STÍLUSról beszélünk szerintem pont a motorolában van a legtöbb alapból. (reklám és készülék egyaránt) A SE lehet, hogy jó és használható de kurvára nem STÍLUSos, igen a k800 sem tud túllépni a bugyuta szögletes műkörmös dimenzión. Nokiának ugyan vannak elvetélt kísérletei de ugye az meg nem ezért népszerű.

airween

Egyszer (CeBIT-en) láttam olyat, hogy Triumph – lehet, h rosszul írom a nevét. Mo-n soha nem láttam még ilyen készüléket, illetve egyet, egy volt kollégámnál. Boltban sehol.
Na annak a telkonak volt stílusa – bár a tudását nem ismerem.

al

Angelday

MAr bocsanat, de azt kell, hogy mondjam: lofasz. Benyelni ezt a stilus szoveget en nem fogom. Lehet, hogy csak egy maradi PC-s vagyok, akinek a sajat Nano-ja jobban tetszik, mint az uj kerekitett nyomoronc, de ettol meg azt gondolom, hogy a stilus maga az ember.
Ezt pedig pont ugy ertem, ahogy irtam. A mobilokat eleg regota, teljesen testre lehet szabni. Mit ertek ezalatt? Egy jobaratom rajzolt egy stilizalt lance armstrong avatart, az a hatterkepem, nincs masnak, enyime. Ket szamomra kedves dalbol mp3-at keszitettem, majd kivagtam a megfelelo 30 masodpercet es ezek lettek a csengohangok a telcsimen (egy a hivocsoportoknak, masik az egyeb hivoknak), enyime, csak nekem van ilyen. A telefon kulseje pedig nem erdekel, ez csak egy telefon. Szoval az nalam nem stilus, hogy megveszek valamit, amit megvehet barki mas is es lesz egy ugyanolyan, ugyanolyan hatterkeppel rendelkezo, ugyanugy csengo telefonom, mint masoknak. Mivel olyan termekrol beszelunk, ami teljesen testreszabhato, rohejesnek tartom, hogy a DG telcsi stilusossagatol kellene hasraesni.
Hja, es rajtam kivul csak azok latjak a telcsimet, akik latnak telefonalni vagy egyeb tevekenyseget vegezni rajta, igy a kulseje szamomra teljesen lenyegtelen. A belbecs pedig sajat.

karon

kezdesz széthullani, jóska!

a forradalom még számít rád, a bajtársaid még bíznak benned. de ha letérsz az útról… 🙂

KoG

addikt mondja a valót, édesapukáim. DG RAZR az kéremszépen egy kategória a balatoni hotdogárulásból vagy zöldségességből meggazdagodott, vastag arany karkötős, köldökig kigombolt tarka inges, szőrös mellre rálógó vastag arany nyakláncos tahó paraszttal drága ruhákban.
Stílust nem lehet pénzért venni. A stílus nem egy csengőhang meg egy wallpaper.
Most ez komolyan úgy jön le nekem, hogy Angelday nem 29 éves, hanem 16 és most nyiladozik értelme a laptopon filemt nézés meg a hűdeszuper brandelt Motorola felé, amit lehet villantani a haverokkal a plázában lazulás közben. Akkor inkább veszek Macet, megtérek, esküszöm 🙂

AlieN

Az milyen stílus má’, amit 30ezerér be lehet emelni? Pont annyi a különbség (árban is), mint a Nyugati-aluljárós és az Oakley között. Ha valaki igazi stílust akar akkor az kerüljön már százezrekbe, vagy 1M ba, hogy igazán megmutassa a kiadás értelmetlenségét és nézegethessük a pricetag-et. Na de bekerülni a 30 rongyosok társaságába… ezzel a DG is lealacsonyítja magát szerintem. A Vertu, az már igen. Persze ha beleesik a wc-be, akkor sajnos az sem működik többet.