7 hozzászólás

Holland

Nálunk a VW reklámot gyorsan megvágnák 20 másodpercesr, mert a maradék idő elmenne valamelyik aktuális modell hirdetésére. Itt látnánk egy kimerevített kétdimenziós képet mondjuk a passátról, meg az árat jó nagyban fehérrel felírva. Az ügyfél azzal érvelne, hogy egy image-hirdetés nem segíti az eldásokat, neki call to action tag kell, arra jönnek be a boltba. Így megy ez nálunk, testközelből tudom.

Holland

Én nem hiszem. Szerintem egy jó hirdetés Prosztóországban is jó hirdetés. Nem mondom, hogy mosóport is így kell hirdetni, de a VW-vásárló pont az a célközönség, amelyik fogékony lenne az ilyesmire. Akciót meg ott kell hirdetni, ahol helye van. Újságban, szórólapo, rádióban. Nekem VW van, deanno nem azért vettem, mert akkor éppen olcsóbb volt a Peugeot 306-osnál. Csináltam már én is szar reklámot, de olyat is, amire azt mondták, hogy ez Magyarországon nem menne. Ment.

Holland

Ebben is van igazság, de a kettő egymást alakítja. Amíg az emberek nem látnak ehhez hasonló reklámokat itthon, nem is hiányzik nekik, mert nem gondolják, hogy egy reklám igényes, gondolatébresztő vagy uram bocsá szórakoztató is lehet.

initram5

Egy ilyen reklám igenis menne, mert a sok harsány reklám közül már nem a legharsányabb tűnik fel hanem éppen az ilyen. Lásd még a SONY Bravia reklámokat a lassú gitárzenével, szép képekkel. Semmi üvöltözés, rikácsolás, flashelés az arcba, meg -33%-os akciózás. Oszt’ mégis megkívánod.