Divido.hu

Rendeltem kettő DVD-t a Divido.hu-ról. Hogy miért? Azért, mert az általam eddig használt Xpress.hu oldalon nem volt elérhető a film. Emailben meg is kaptam a visszaigazolást: Várható szállítási idő: 1-3 nap

Eltelik öt munkanap, kapok egy levelet pénteken, hogy akkor küldenék a csomagot. Megírtam nekik, hogy hétvégén ne, inkább kedden. Azt nem tudom felidézni, hogy mikor, de végül azon a héten meg is jött a csomag. (Ám nem ezért írok, mert tényleg nem érdekes, hogy a szállítási idő bruttóban hány nap.)

A poén: a csomagban más DVD-k voltak, mint amit én rendeltem. Boogie Nights és a Profi. Még a számla is benne volt, hogy kinek ment volna, címmel, telefonszámmal.

Előbb emailen, majd telefonon, majd másodszor is telefonon vettem fel a kapcsolatot a Dividoval. Az lett a vége, hogy felajánlották, hogy menjek be hozzájuk, és akkor megkapom a DVD-imet, mert a futárszolgálattal nem tudja kicseréltetni bla bla. NOTANX.

Felhívtam a másik pórul jártat és megbeszéltem vele, hogy akkor feladjuk egymásnak a csomagjainkat direktben. Ez is lezajlott egy hét alatt, és most megvannak a DVD-im.

A Divido példájából tanuljunk (és remélem minden Goldenblogból idecsöppent, service szektorban dolgozó is képes lesz).

latin_cross.gifÜgyfélszolgálatot nem úgy csinálunk, hogy a meglévő rendszerben nézzük annak lehetőségét, hogy mit tehetünk, majd látva annak lehetőségét, hogy semmit, széttárjuk a kezeinket.

latin_cross.gifÜgyfélszolgálatot úgy csinálunk, hogy PÉNZT KÖLTÜNK ARRA, hogy az ügyfél megkapja azt, amiért fizetett, ha már egyszer el-szeretkeztük a dolgot. Értsük meg, és érttessük meg a dolgozóinkkal, hogy megéri, ha elégedett vevőink vannak. Egyszerű apróságok.

Epilógus

Tegnap az Auchanban álltam a postán. Kezemben Sz. Tamás egri lakos csomagja, kitöltött ajánlott levél szelvénnyel. Két fülke volt nyitva, mögötte állatkák rendeződtek az alábbi sorrendben:

posta.gif

Ennek a végéhez értem oda, majd beálltam a kalapos macska mellé. Nem telik el kis idő, megjelenik egy bevásárlókocsis középkorú ember a feleségével. Jól hallhatóan ezt mondja: “Két sor van, állj be oda” – majd a bal oldalira mutat. Ha akarom egy sor, ha akarom kettő, de nekem ez különösen kedvezőtlenül jött ki, mert előttem még négy állatka volt, előtte meg kettő, ha nem számoljuk a pult előtt állókat. Nem tudom miért, de nekem természetes (lenne), hogy ez mindig egy sor, és nem arról szóló játék, hogy ki tud jobban “helyezkedni”.

Szóval a hosszabb sorban álltam, és megfigyeltem, hogy az előttem levő mancsában KÖVÉREN voltak rakva a sárga csekkek. Minden sárga csekk egy mátrix-stream, iktatás, letépés. Végén pénz megszámolása. Az ilyenek miatt van, hogy nem szeretek postán zombizni.

Függöny.

25 hozzászólás

draven

emlekszel meg, amikor megrendelted az animatrixot? mondom en, hogy xpress 🙂 es tavol alljon tolem mindenfele ingyen sales pitch, de ha jo egy szolgaltatas akkor jo

HiA

Csillagos 5-ös poszt! Ezért klikkeltem egy szabadontmobilehu hirdetésre, tehát minimálisan még fizettem is Neked. (Na jó, a tmobile, de az még jobb érzés.)

CsasZ

Ez a sorban állási probléma az ütődött szolgáltatók felelőssége. A normális megoldás nyilván az, hogy ha szűk hely van, vagy más okból nehéz külön sorokat értelmezni, akkor egy virtuális sort alkotunk és érkezés sorrendjében lépünk oda a processzálási pontra. (Ez persze általában is logikus lenne, még ha van hely dögivel. Egy átlagos posta bünteti azokat, akik beállnak a 100 csekkes ember mögé a sorba. Lásd még sorszámosztós rendszerek).

Sajnos képtelenség elvárni ettől az átlagosan tahó országtól, hogy 30 éven belül kikupálódjon arra a szintre, hogy belássa a fentiek logikáját.

Remélem addigra csődbe megy a posta. :))

jdg

Ez a 2 soros dolog valoban erdekesen mukodik nalunk. Itthon ha meglatjak az emberkek hogy 2db ablak van amin kiszolgalnak (esetleg 2db penztar vagy barmi), akkor az automatikusan 2 soros. Pedig mennyivel egyszerubb 1db sort alkotni es a vegen kettevalni.

Egy messzi tavoli orszagban (de biztos meg sok helyen, nekem ott vannak tapasztalataim) sok szupermarket penztara ugy mukodik, hogy 1db sor van kb 10-15 penztarhoz. A sor elejerol odamegy egy ures kasszahoz a vasarlo, majd amikor vegez szol a neni/bacsi a pultbol hogy lehet jonni. Szerintem kulturalt megoldas, nincs az a szopas hogy ‘na megint rossz sorban allok’, joval kevesebb idegeskedes.

Mr. B

jdg megoldása azért is jó, mert így a pénztárosok is akkor mennek el vagy nyitnak új pénztárat, amikor akarnak, nem kell mindig kiordibálni az ablakból a sor végére éppen beállónak, hogy takarodjon, mert neki wc-re kell menni. Olaszországban láttam én ilyet először, ahol a sor kigyóba volt szervezve egyszerű kordonok segítségével. Ráadásul szinte folyamatosan halad a sor, mert nincs, aki feltartsa. Mert ugye amikor a nyugatiban beáll a kedves leendő utas és ÁFÁ-s számla igyénylése után kártyával fizet, igencsak megfogja a sort.

medoc

Ha jól emlékszem, akkor ez az 1 sor, aztán osztódunk nem a leggyorsabb, ellenben valóban a legigazságosabb megoldás.

TBS

A múltkor sörözés közben arról elmélkedtünk, hogy fizetős sorszámosztókat kellene beállítani: több pénz -> kevesebb előtted álló. Persze konkrét tarifa, és használati utasítás nélkül. Csak egy pénzlyuk a gomb mellett… A kíváncsiak és az okosok nyernek, a birkák meg várnak… :DDD

deKata

ez majd akkor fog megoldódni, amikor a mozgólépcsőn képesek lesznek jobb oldalra állni a népek… még 10-15 év

.rewerse.

ez az egymásnak dvd elküldés akkor ciki ha valamelyik fél valami extrém pornót rendelt.. 😛
felhívod, hogy: – helló.. figyúzzmár, nekem jöttek meg a buzipornó és animalszex dvd-id.. véletlenül nincs nálad a Jézus élete dvd-m? cseréljünk! 🙂

rog

velem meg az volt, hogy véletlenül egy önszerveződött egysoros-kétablakos megoldásba sikerült becsöppennem. 5 perce kígyóztam amikor jött egy fószer felmérte a helyzetet (10en álltunk sorba még kb), végigment a sor mellett és beállt az egyik ablak mögött lévő ember mögé. mikor szóltak neki hogy csak egy sor van itt a két ablakhoz hé, csak annyit mondott hogy akkor inkább legyen két sor. és még közelebb lépet az ablakhoz. 🙂 erre gyorsan még ketten kiléptek a sorból mögé, és így már tényleg két sorunk lett…

payskin

Ugyanígy jártam múltkor Pólus Postán. Hétvége, két átellenes sarokban levő ablak van nyitva, mindkettőnél 100 ezer csekket adnak fel éppen, benga állat áll a Posta közepén, és vár, hogy valamelyiknél sorra kerüljön. Bementem, intelligensen felmértem a helyzetet, odaálltam mellé. Jön néhány büdös paraszt és velem kezdtek el veszekedni, hogy miaf képzelek má.

Baromarcú miután kiordibálja magát, persze csak azért is beáll az egyik sorba, hogy lássam, ki az úr, én meg megvontam a vállam, és beálltam a benga állat mögé, aki közben sorra került, és egy levele volt. A másik ablaknál ekkor tartottak a csekkek kétharmadánál. Baromarcú látja, hogy én mindjárt sorrakerülök, hát pofákat vágva átsétál mögém. Akkor kellett volna megkérdezni, hogy mégis miaf képzel, miért nem marad a sorában? De nem volt vér a pucámban.

Tanulság: gyúrni kell. Ha benga állat vagy, nem üvöltöznek veled.

misran

Ezek a dolgok nap mint nap felpiszkalnak. De azt mondom, nem is a birka tomeg a hibas, hanem az uzemeltetok. Mert ezt ki kell matricazni, az or _udvariasan_ figyelmeztessen, stb. Es akkor majd egyszer csak belenk eg.
Kerek mindenkit akinek megvan erre a hatalma es ezt olvassa, segitse tablakkal es kepekkel a helyes viselkedest.
Persze par gumibotos zuzoember is kell, akik segitik a devians peldanyok jo utra teriteset.

Adi

Magyar ember képtelen a cippzár-elvet megérteni és betartani magától, ha nem húzhat sorszámot. Lásd még az autópályák beszűkítését balesetnél, amikor 1 sávban kell a sok bámészkodónak elmennie, ott ugyanez van – helyezkedjünk vazzeg! :I

Seven_Of_Nine

Ennél már csak a TB jobb. Húzol sorszámot és nem SORBA hívják az embereket a pulthoz 🙂 Akkor meg mindek húzi? LOL…

PL reptereken (Düsseldorf, Amsterdam, etc) ahol ilyen egy sor van és a végén intenek hogy melyik pulthoz is menj. Szerintem jó megoldás. Valamint ami nagyon profi és jó pár éve az USA-ba láttam, hogy abban a pillanatban hogy tömeg, sor alakult volna ki megjelent pár emeber és ilyen labirintusszerűen felállítottak kordont és abba kellett vezetni a népet. Tudták egyből kezelni a tömeget és nem hagyni hömpölyögni….

Seven_Of_Nine

Adi

Zipzát elv. Fehérváron a körforgalomnál próbáltam élni vele de nem akart senki beengedni, sőt úgy néztek az emberek hogy meg akartak ölni, pedig hát ez lenne a lényege!

Ha mindenki 1 autot beengedne mindíg akkor simán menne a közlekedés

szilágyi Mária

Már régen keresem városszerte fiatalságom legkedvesebb filjét a NYOMORULTAK címüt. 1957-ben készült a film. Főszerepben: JeanGaben /Jean Valjean, rendezte: Jean Paul Le Chanois. Ezt a DVD-t szeretném megrendelni, ha egyáltalán még lehetséges. Amennyiben létezik, kérem szíveskedjenek részemre elküldeni. Köszönettel Szilágyi Mária

szilágyi Mária

Kérem segítsetek! Küldjétek el akért DVD-t ismét előre is köszönöm!
Szilágyi Mária

FGy

No én is egyszer rendeltem DIVIDO-tól, és akkor utoljára. Hiába kértem, hogy ne szedjék szét külön csomagokba a rendelésemet hanem várják össze, amit lehet. Így persze a szállítási költség jó nagy lett. Ügyfélszolgálat: segítőkészség nulla, “elnézést a tévedésért” fel sem merült. Az meg természetes, hogy a tévedés árát nekem kell lenyelnem.