iPhone new ads

Fekete háttér előtt megint néhány egyszerűen öltözött New Yorki arc. Daylight fényelés (tehát: nem stúdió), mondom hogy is van ez? Az Apple megbízott kreatívjai végül minden hirdetés után megmutatják, hogy hihető legyen:

appleadsnew.jpg

Így válik tehát a kevés sokká, így lesz az unalmasból hirtelen érdekes. Egyszerű érintés, mégis mennyit hozzáad az egészhez. Kudos a kreatív csapatnak (aki nem azonos az iPhone locker policy csapattal!).

13 hozzászólás

FDanee

“One of the greatest advancements in the history of mankind without question. Visual voicemail…”

Ez a mondat szerintem vetekszik a “640 kilobytes should be enough for everyone”-nal.

deKata

kétkedő, ügynökségi lelkem még így se akarja elhinni. Nanemá’, most tényleg levadásztak 3 arcot (vagyis nyilván 100-at, és a leforgatottakból választottak 3-at) az utcáról, odavitték a hátteret, aztán hadd szóljon?!

Dewla

azért a harmadik fazon milyen kocsiba száll már be a végén 🙂

suexID

A háttérzajok mondjuk egy megfelelő mikrofonnal szűrhetők. Nekem ott bukós a történet, amikor a csóri a visual voicemailre csodálkozik rá. Mutogatja ott az iPhone-t, de nuku tükröződés, meg az a mű kameraszög, amiből veszik. Ja és persze a fekete hátteret soha nem fújja a szél, csak mikor a csóri már elmondta a mondókáját. 🙂

Zila

a reklámok nem mondanak igazat?? Nahát, ezt nem gondoltam volna 🙂

debil

egyébként ez mitől jó? totál alap termékdemo… rohadtul nem érdekel a világítása, mert két mondat után unalmas. annak örülünk, hogy nincs 3d animáció benne, mint egy mosópor reklámban?

czuppi

Nem tudom mennyi az esélye, de szerintem valoszinütlen az iphone eladásihoz képest, hogy leszólitasz egy embert amerikában és pont iphonja van, tud kerek mondatokban érdemileg nyilatkozni és ráadásul még kinézetre és korra is megfelel mint reklám arc. Szoval miután az eladott iphonok számát, a nem kövér és balfasz kinézetü emberek számát és szépen beszélő emberek számát figyelemben vettem (amerikában) és meg néztem hányan tartozkodanak éppen amerikában és abbol mennyi nem illegálisan, ki is jött az eredmény.
Minden 16 000 000 -ik leszólitott ember pont jó is lenne egy ilyen reklámhoz. Szerintem sokáig vártak ott és kitartoan kérdezgették, elnézést uram nincsen véletlenül…….
😀
lol