12 hozzászólás

deKata

“Dove has grown double digits in each of the past two years since the Campaign for Real Beauty started at two to three times the rate of the categories in which it competes. Dove sales rose 10.1% to $589.2 million in 2006, according to Information Resources Inc., after a 12.5% increase in 2005. That compares to only 2% in 2004, when the campaign launched in September.”
via shamelessmag via AdAge, 04.2007

… es a fentiekben meg nincs benne 2007, ugyhogy ez egy rohadtul utos kampany. Jo lehet ott brandmanagernek lenni.. 😉

california max

hihetetlen, hogy még lehet ilyen eredeti és elegáns módon hirdetni.

Prossa

Én azt hittem, hogy a az ifjú kisfiú fején egy bukkósisak van, de kiderült, hogy a haja olyan nagy és nem bukósisak. De akkor lehet, hogy neki nem is kell bukkósisak, mert a nagy haja oltalmat nyújt az agysérülések ellen!

SPS

Sajnos egy FMCG-cégtől akkor sem hiszem el a reklámokat, ha ilyenek. Sőt, akkor még kevésbé. És igen, több, mint 10 évig Unilever-munkás voltam 🙂
(egyébként még így sem olyan jó most ott brenmenezzsernek lenni, ha jól tudom. a számok is hazudhatnak, meg nem csak ezen múlik …)
Üdv,
SPS

olda

azért ne vicceljünk már Józsi!

Nézzük csak miből élnek:

EL köll adni végtelen mennyiségű szappant és belátjuk, hogy azzal nem lehet, hogy azt mondjuk, hogy már a csecsmőfosnál is lágyabb és krémesebb.

Vagyis, azt kezdjük mondani, hogy az egész szépségipar (amiben vastagon benne vagyunk) az mocsokhazugszar, csúsztatunk mint az állat, (a mi termékünket, ami szappan, szemben a sugalmazott zsírleszívással, bulémiával, szépségfasizmussal gyermekek megrontásával, szülői bűntudattal) viszont mi azt mondjuk, hogy szép vagy ahogy vagy. Ja és még el is várjuk, hogy az emberek el legyenek ragadtatva attól, hogy átlagos nénikkel hirdetünk, nem CG muffoncokkal.

1. szerintem az alap mondanivaló igaz és szép lenne de
2. ezt aljasul kihasználni és úgy csinálni, mintha attól a szépségipartól védenénk meg a gyerekeket (talk to your doughter…) amiből fizettük ezt a marketing kampányt, hát nem tudom
3. első nekifutásra tényleg könnyen nyelhető kampány, bár olcsó dolgokkal operál

4. szapant akar eladni. soksokmégtöbb szappant. ennyi. nem lesznek megmentve a bálnák nem nő be az ózonlyuk, a használt szapanjuk leve ugyanúgy az élővizekbe kerül, stb.

Az egész kampánynak egyetlen előnye van most éppen a többivel szemben: eltér. A cég szempontjából pedig hasznot termel, tehát jó.

De talán még aljsabbnak gondolom, mint azt aki azt hazudja, hogy a krémjétől peckesebben hugyozol, 20 évt fiatalodsz. Pedig kacsazsír.

beton

azért az “odanyúltam és nemvolt nedves” szánalmas vonalból kiléptünk végre ugyebár …

olda

ha ilyesmit keresnék nem azt írtam volna, amit.

AZt meg, hogy jó ommunikáció, én is írtam. Dől a pénz és tapadnak a csajok. zisziz bjutifasizm.

that is all

fns

Józsinál a pont és a proper tag: “áj bilív in edvörtályzing”

Próbálom objektíven nézni a reklámot és azt mondom: így kell csinálni, nem hüvelygombákról beszélgetni – ettől legalább nem undorodsz, hanem jön a mosoly (legalábbis nekem).

holland

moikboy
Az anyukájától.

Amúgy meg éppen kérdezni akartam, mi van a reklámposztokkal. De látom, hogy nem feledkeztél meg róluk, csak a megfelelőt kerested.