Szőke kapitány szintipop

Kicsit utánakerestem a dolognak, szóval az van, hogy a Szőke kapitány 2007-es UPC karácsonyi reklámjában szereplő szintis zene — kell-e mondani — nem eredeti, hanem a nyolcvanas évek brit szintipop formációjának, az OMD-nek (Orchestral Manoeuvres in the Dark) az egyik száma, az “Electricity”:

A plastik media egyébként itt blogolt a Szőke-Badár-féle UPC reklámról.

Az OMD zene választás Szőkéhez egyébként remek választás volt, egyáltalán nem problémázok azon, hogy nem eredeti. Aki ilyet mond, ostoba fajankó. Reciklálni kell, és jól.

18 hozzászólás

ab

de jó, mindig is kiváncsi voltam, mi ez a szám, de nem tudtam, hogy keressek utána. töltöm is le.

klarky

ab: TrackID SE mobillal?

Amúgy tényleg klassz zene. Volt pár ilyen muzsika gyerekkorom hajnalán. Depeche Mode (a koraiak nagyon dúrvák voltak), camouflage, new order, stb.

Egyébként – bár a UPC-t, mint olyat ki nem álhatom -, ezek a reklámok nagyon bejövősek. Nagyon jól kitalált figurák, ötletes történetek, “senkit sem hagy hidegen”.

Bár ha magamból indulok ki, jókat nevetek rajta, de amint lehet mondanám le a kábeles vackukat úgy ahogy van. Szóval nálam nem sok empátiát váltottak ki a céggel szemben.

ab

és tényleg működik ez a Track ID? Nyugat-Amerika, komolyan.

holland

A kérdés, hogy fizettek-e ezért kurvasokmilliós jogdíjat, vagy bíztak benne, hogy senki nem firtatja majd a zene eredetét, úgyis ősrégi, elfeledett darab. Háááát…

zolle

ez olyan, hogy egyszer jó, kétszer még elmegy, de lassan fél éve tolják ugyan azt a bugyuta ripacskodást.

ab

A legrosszabb ripacskodás szerintem jelenleg az, amit a bankos reklámbeli állatorvos és asszisztense művelnek (még említeni is rühellem), ugyanakkor az is egy nagyon sikeres reklámnak számít.

spamdog

ab :
Szerintem is bankos a legrosszabb ripacskodás a de a Rai-család az

ab

engem ők talán azért zavarnak kevésbé, mert nem bájolognak.

Credo

Sőt, a szám 1978-as, tehát még a nyolcvanas évek előtt ment, valóban nagyon ütős volt. Szerintem is tuti, hogy fizettek jogdíjat, azok az idők már elmúltak, hogy ilyen szinten per nélkül elsumákolhassák a lopást. Habár, Timbaland, Nox satöbbi…

deKata

TVC teren legalja sztem a Kinder fele “ne huccsed le!” Megis hogy lehet egy globalis, valahogy felepitett markat osszekapcsolni egy helyi, total mas celcsoportban elterjedt, a markahoz egyaltalan nem passzolo, annak image-et hatarozottan bekoszosito szlogennel?!