Menza Mesék

Ma megmondtam a konyhás néninek, hogy ezentúl az 1100+ forintos, igény szerint összeválogatott ebéd helyett, beérem a menüvel, ami 650-en van kitéve. Azt is megmondtam, hogy a Kinder Bueno-ról nem vagyok hajlandó lemondani a jövőben sem. Kinder Bueno ősgyökeres RULEZ (by italian chocolate company, Ferrero), és én már a kampányuk előtt is fan voltam.

Egyébként ha a konyhás néni azt mondja, hogy “egyen ebből, nagyon finom”, és ezt mindiig egyetlen (!) ételre mondja (teljesen mindegy, melyikre), akkor mindig azt választom, és tényleg nagyon finom.

10 hozzászólás

draven

annyit mondanek, hogy feher csokolades kinder bueno. En a simat nem komalom annyira, de ez mindent megb*sz. Minden fehercsoki fannek naggyon melegen ajanlom, konkretan ujra azt az izt talaltak el (gyanitom, hogy annak a szubsztancianak a segitsegevel, amit a marsrol hoztak, es attol kurvara hibatlan majdnem minden, amit csinalnak), ami a kb 15 eve letezett kenheto kinder kremben volt felfedezheto

eFi

Csalódtam – azt hittem, hogy steaket pirítasz majd a HQban jóféle faszénen 🙂

bence

elég primitív dolog egy “kinder”-nek nevezett csokit ilyen otromba szexista kampánnyal eladni. tudom sex sells és biztos vagyok benne, hoyg működik, de én ezután SOHA nem fogok venni Buenot, mert előbb-utóbb azt fogom észrevenni, hoyg mindenhol pinás reklámok jönnek az arcomba.

_alesi_

Amikor nekem azt mondják a konyhában “Egyen ebből, mert finom.”, akkor tudom, hogy abból BIZTOSAN nem fogok enni, továbbá rögzítem az étel kinézetét, mert tudom, hogy másnap más néven, de ugyanazt fogják kitenni elénk és szintén “nagyon finom” lesz.
Az újjoncok gyakran megörülnek, hogy milyen sok húst adnak. Aztán ráábrednek, hogy a pörkölt-tokány-sült hús mindössze abban különbözik egymástól, hogy aznap hasraütésszerűen milyen nevet adtak neki. És ez nem vicc…

Andris

Nekem nagyon nem tetszik a Kinder Bueno mostani kampánya… Az a nő szerintem elég randa :S
Amúgymeg nekem is az egyik kedvenc csokim.

draven

nincs ezzel baj, a feher csoki szeretete egy eletstilus muhahaha