Benne a pakliban

2008. április 28-án jelent meg az első magánúton szervezett hirdetés a Plastik média blogon, azóta minden egyes héten értékesítésre került egy bánner szeptember 1-ig lyuk nélkül, amit, háztáji szinten, szép eredménynek gondolunk.

A Plastik média heti bontásra szerveződött “csináld magad” hirdetési rendszerét többen átvették ilyen-olyan formában. Egyikük volt az Appleblog, másikuk az Addict reklámblog.

Az eltelt több, mint egy év óta sok minden változott, nemrégiben úgy éreztük, hogy ideje továbblendülni a modellel. Úgy döntöttünk, hogy hárman összerakjuk a zöld lézereinket, mint a Halálcsillagon, és elkezdjük a felületeink értékesítést közösen.

A mai napon bemutatandó rendszerünk és márkánk neve: pakli, és mi mostantól pakliban vagyunk. Ez vérszerződés és a tartalomcsinálás mellett lerakott határozott voks is egyben.

2009. szeptember 14-től a hirdetési piac szereplőinek felkínáljuk a lehetőséget, hogy hetente egyidejű megjelenést vásároljanak ezen a három blogon egyszerre. Előnyösebben, mintha külön-külön szerződnének le a tagblogokkal.

A Plastik média e mellett átdolgozza értékesíthető felületeit (ennek a mélyről jövő folyamatnak a része a mostani dizájn átalakulás is), és felveszi az Index kétpupú teve modellje által bevezetett megjelenési rendszert. Ez oldalletöltésenként kettő (2) banner megjelenését engedélyezi meg: egy jobb felül (160×290 pixel), a másik pedig az első poszt alatt (310×250 pixel, szabványosított méretek).

A Paklit annyira komolyan vettük, hogy még egy honlapot is készítettünk neki: pakliban.hu További részleteket itt nem is fednénk fel, aki tehát a feltételekre, árakra és időpontokra kíváncsi, látogasson el oda (vagy küldje tovább annak, akit feltehetően érdekelhet a dolog).

23 hozzászólás

pappito

“minden egyes héten értékesítésre került egy bánner szeptember 1-ig lyuk nélkül, amit, háztáji szinten, szép eredménynek gondolunk.”

jogosan.

“(ennek a mélyről jövő folyamatnak a része a mostani dizájn átalakulás is)”

ezt voltam bátor vélelmezni 🙂

sok sikert

sz

Régi hirdetőként csak azt tudom mondani, hogy hajrá Józsi, hajrá pakli!

Atti

Csak gratulálni és sok sikert kívánni tudok ehhez az ötlethez. Meglepett amikor kiléptél a google féle “mókuskerékből” de beláttam hogy tökös vagy és SZOLGÁLTATSZ amihez jobb reklám és bevétel dukál. A sok szifon és apple post ellenére (valakinek éppen azért 🙂 ) ez még mindig az egyik legjobb blog. Have fun and make some money 🙂

Misi

Ügyesek vagytok. Átsuhant a gondolat a fejeteken, hogy a decknetworkhoz hasonlóan növeljétek a résztvevő honlapok számát. Nyilván az arra érdemes, tartalmat előállító oldalakkal? Jó kezdeményezés lenne.

klarky

Én úgy tudom, hogy van még Pakli nevű dohány, amit pipába tömnek, vagy cigibe csavarnak.

De József! Ez a nagyon zajos kép méltatlan hozzád. Szólj már MAZ-nak, h lőjön rólad egy bizniszmen portfóliót! 8-)))

alma

Egy pár évvel ezelőtti “experience” jut eszembe: a “google-ban népszerű” ****.hu-n hirdettünk IT szolgáltatásokat, azért is próbáltuk ki őket, mert klikkért kellett fizetni; befizettünk 15k HUF-t 1000 banner klikkért, frankón ment is a dolog, szinte minden oldalukon ott voltunk (naplóztunk mindent – ahogy ők is – klikk/view), ám 4 hónap után mikor túl voltunk 1 millió megjelenésen és kb. 300 klikken a ****.hu tulaja közölte, h levenné a bannerünket mert így nem biznisz 🙂 – azóta sem tudom, h bannerünk volt ilyen tré vagy eddig senki naplózta saját magának a banner megjelenéseket (hát az google adwords-os eredményeket látva, én inkább az utóbbira tippelek)

Capo di Tutti Capi

Hát ennyi volt. Más időszámítás kezdődik a blogok életben, az fix.

Customi

Ennek a “My name is…” mondatnak szép a bötűje. Elárulod, milyen fonttal van szedve?

nrg

athina blogon kívül milyen “Énblog” van ami hasonló hirdetési modellt használ?

Capo di Tutti Capi

Az adnetworkok nem feltétlenül sikeresek ám. Ez a három blog elég kis forgalommal ér el nagyon specifikus olvasóközönséget és ráadásul csaknem mindig ugyanazokat az olvasókat. A hirdetők meg, akikre ugye vártok, majd fogják kérdezgetni, hogy mennyi ember, stb., ugyanis a jófejség a reklám szakmában nem ismert. Sőt.

Azt mondod, “ez itt nem a Universal McCann”. Azért kíváncsi lennék, ha valamilyen érintetteb cég egész évben minden hónapban fixre le szeretné kötni a megjelenését, és alkudna, akkor alkudnátok-e, meg hogy mi anyagokat posztolnátok nekik a megrendelésért cserébe, meg hogy jönne ki ez az egész az olvasók felé. De legalább van mire várni, ha már a májusra az idén nincs esély.