IWIW favicon — roll your own

A héten új favicont kapott az IWIW szolgáltatás. Én is megcsináltam a saját verziómat:

Azt is megindoklom, miért ilyet csináltam: az IWIW szolgáltatás branding ezzel a molekula hálórajzzal teljesen esetleges, kezdetleges és nézzük akármerről, unalmas. Megértem, hogy annak idején ezzel indult, aztán jött az IWIW 2.0 és akkor váltottak erre, talán el kellene mozdulni innen. Ennek az elmozdulási folyamatnak lehetne az első lépése a favicon. Itt szoknák meg a felhasználók elsőként.

Gondoljuk csak meg, hogy a facebook logója és brandingje is csak ennyi:

Semmi közösség hálózgatás, meg egyéb teljesen nyilvánvaló asszociációs közhely-felhő.

IWIW, beírva a 16×16 pixelbe, szevasztok.

20 hozzászólás

alma

egy logot asszociációs oldalról kritizálni? nem semmi kötekedő öreg ember leszel 🙂

rale

Józsi, légyszíves csinálj egy pixelvadászat taget, ahol a hasonló postjaid vannak 😀

A_senki

Zoltanhosszu: vezetőséget kellene váltani, koncepciót váltani az arculat mellett.
Érdekes, hogy az Onlinemarketing blogon is hasonló témáról jelent meg poszt.

ironyice

Nekem az iwiw logo-ról mindig méhkaptár jutott eszembe…

pappito

f-betű, zaksón, enyém egy pé és fasza 🙂 kékebb is. az iwiwet leszarom, tőlem akár le is kapcsolhatják, észre se venném

szar, ronda és lassú – kösz, nem

András

Előttem lévőhöz, az iwiw annyira kezdetleges, a keresője megbízhatatlan, baromi nehézkes és abszolút nem kényelmes. “Le is kapcsolhatják” 🙂
Tudom ez most nem a topic, de egyébként nekem bejön az iwiw “favicon” (bár elöször hallom ezt 🙂

mrfeher

A_senki: “A Magyar Telekom 100%-os tulajdonában álló Origo Zrt. vezérigazgatójának, Fischer Andrásnak a munkaviszonya közös megegyezéssel megszűnik. Feladatait szeptember 5-étől megbízott vezérigazgatóként Horváth János veszi át.”

chek

józsi, ez sajnos nálam csak erős 2/3 alá:) A facebookos arculat ténylg rulez, ahogy végigviszik ezt a hiperminimált az zseniális (ettől függetlenül néha szerintem ez a usability rovására megy) Az f betűt kiemelték egy komoly arculati elemmé, amit mostmár elég rárakni kékre és a portál jut esezdbe, nagyon jól csinálták. Az iwiwnél ez a kiemelés nem működne, hiszen a sima i betűről másra asszociálnál. A koncepció, hogy csak kiírjuk azt a szót, hogy iwiw tetszetős. Csak akkor, legyen szépen pixelfonttal kifirkantva, semmi extra, beég. Sajnos az ismétlődő szótagok miatt nem szerencsés a két betűt egymás alá rakni. Nem alkalmas a szó felépítése erre, eléggé dummy lesz tőle, hisz a betűk méretéken aránya nagyon eltérő. (1:5 kb az arányuk)

dtamas: mitől ocsmány egy favicon, főleg a mostani? Tényleg érdekel, mert nem értem, az emberekből, hogy tud ilyen ellenszenves reakciót kiváltani 256px 🙂

Credo

@angelday: Nekem GReaderben nem jönnek vissza a már elolvasott posztok, akkor sem, ha utólag frissülnek, kellene? Látom alapos voltál, én meg hanyag, hogy ide bekommenteltem a korábbi poszt újraolvasása nélkül. Meg is indult a harc az első subpixeles font címért. Mivel a saját 10-11 évesem még nem lett véglegesítve vagy publikálva, most talán az Oscar-díjas Ken Perlin számít elsőnek, főleg, ha az olvashatóság is számít. A tag jól jön, thx.

mszmpkb

az ugye mindenkinek megvan h az iwiw eredeti logója egy thc-molekula volt, csak a matáv átalakította, és ma már nincs semmi értelme. az új favicon tényleg fos, de kit izgat 2009-ben az iwiw?