Mi ez?

Felhívtam Karottát, de nem vette fel a telefont, Winklert is próbáltam elérni, dettó — biztos már csajoznak, mint minden érett férfiember péntek este. Azt hallottam, hogy nem a rádióhoz van köze. Ebből mondjuk nem derül ki, mihez. Ha kapok friss infót, majd kifrissítem.

update: videót levették, most már fixed. 🙂

update 2: HH szerint valami UPC “csomag”. Érdekes.

update szombat reggel: Kiderült, hogy ez nem más, mint <blink>a UPC KÉT ÚJ KAMPÁNYARCA, A SZŐKE-BADÁR v2.00!!</blink> Whoa! A nyilvánvaló “werk” filmből persze nem derül pontosan ki, hogy mit kommunikálnak, de majd biztos az is ki fog. Vasárnap este remélem ki tudom faggatni majd Karottát a részleteket illetően. Stay tuned.

21 hozzászólás

Wanderer

Linda nagymamáját nyugodtan rávághatták volna a végére az ultimate mondatával…

kemuri

Ez bizony az új UPC kampány első “vírus” spotja.. Azért az nem rossz ha plasztikra is bekerült. Mondjuk lehetne itt összeesküvés elméleteket gyártani 🙂

Dewla

Szerintem dráma, ha Winklerből és Karottából Bocskor-Boros féle erőltetett brandet akarnak faragni.

szacuki

Kérdés, Józsi része-e a kampánynak. Úgymint macfag célcsop elérése.

szacuki

Józsi, dejszen akkor tudattalan eszközzé váltál a reklámkészítő kezében. Ez váratlan, bár személyes ismerettséged okán érthető és menthető.

tesoka

a szőke-badárból csak szőke jött be
de az nagyon
szőőőőkekapitány
azdejóvolt
kár hogy nem azt vitték tovább

karotta

Ez itt a resztli, vagy – ahogy a szilveszteri műsorok hívják az ilyet kínosan – bakiparádé. Mint látható, ez nem reklám, hisz nincs benne termék, sem szolgáltatás, sem ár, sem utalás a megrendelőre, még egy huncut arculatszín se. Ez egy forgatás, ahol a két tévés autós majom reklámot próbált rögtönözni, de nem adta ki, mert hülyeségeket mondtak helyette.

Arra van, hogy akit érdekel, hogy hogy milyen bénázással készül egy reklámfilm, az nevethessen rajta, akit meg nem érdekel, az áttekerje, és keressen egy másik fasza videót, amin valaki mások – még jobb fejek-, valami igazán murisat csinálnak. És aztán posztolja ki, vagy kommentezze be, és mind hahotázzunk, mint Benny Hill az égi trónusán. (copypasted from self @karmamedia)

jack ez

Ha felcsapnám az értelmező virtuaszótárt az ‘erőltetett’ szócikknél, szerintem ez a videó lenne ott.

zsoltu

Hát, van abban valami tendenciózus, hogy a reklámozók a mainstreambe emelnek úgymond alternatív, vagy underground arcokat – a Szőke-Badár és a Winkler-Karotta párosok ebben tökéletesen egyformán vannak jelen – és aztán ha úgy szondázzák, hogy megunta őket a néző, keresnek mást, dobják a régit. Arról, hogy a Szőke-Badár abban az időben a reklámpiacon mennyire volt előzmény nélküli és a 2.0-ás verzió ebből adódóan mennyire nem az, nincs értelme írni.

Az egy másik kérdés, hogy a mainstreambe emelt arcok hogy viselik a népszerűséget. És hogy viselik, amikor mindez okán a régi körtől elvágódnak, az új meg nem fogadja be, és aztán a kettő között a semmi ágán lebegnek. Na ez az, amiből kurva nehéz jól kijönni.

Dervenkál Egon

Karotta-Winkler lesznek a UPC új reklámarcai. Lesz egy kampány. Vagy több. Ki lett dobva a forgatott anyag egy amúgy nem hasznos része a térbe. A többit nem értem.