Hogyan csinálnék socialt?

Miért érdemes előfizetni az Index Facebookjára?

Elsőre olyan ötletnek tűnt szeretett cikkeinket egy másik oldalon megjelentetni, mintha swingerklubba küldtük volna el kedvesünket. (…) segítségünk is volt végre, kézen fogott, és elvitt minket ebbe a buliba a Be Social nevű közösségi marketingben utazó tanácsadó cég is, hogy tényleg ne legyünk elveszve a sok lájk, share, ripláj között.

Nem ismertem a Be Socialt, de láttam a logójukat feltűnni már tegnap (például itt alul).

A Be Social saját oldala szerint 118 márkát kezel, ezek között olyanok vannak, mint a Bónusz Brigád, Avon, Gere Attila pincészete stb. Nagy elánnal nyomják a Facebookalkalmazások.com oldalmárkájukat, amiken leprogramozott és feltehetően a nyugati világban bevált Face appok magyar változatait kapjuk meg. Picit gagyinak érzem az “INGYEN” hívószó ennyire prominenssé tételét, ez nálam mindig a mennyiségi termelésről szól.

Egyelőre nem tudom eldönteni, hogy kell-e külsős cég egy tényleg jó Face üzemeltetéshez, vagy inkább a helyi kreatív bugyort hagynám önmegvalósítani, de vannak érveim pro és kontra: én személy szerint saját magam oldanám meg a Face appokat és a social dolgaimat is, igaz, ehhez kell ember és Face öko szaktudás. El tudom képzelni viszont, hogy egy borászat üzemeltetőjeként nem akarnám megtanulni és helyette fizetnék valakinek. Ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy a készre gyártott megoldásoknak kötöttségeik vannak, megbízott ír a nevemben és nem tudnám biztosítani a magam számára szükséges minőséget.

Próbaképpen megnéztem a Gerénél mik jelennek meg:

Egy hét múlva ilyenkor felpörögnek az események 🙂 Friss hírek folyamatosan az ÉTTERMISÉG Facebook oldalán. LIKE!

Magyarország egyik legszebb kerékpárútja Villány és Nagyharsány között, a Kopár dűlő lábánál. Itt a jó idő, lehet biciklizni juhéé 🙂

Fasz tudja.