Hiányzó gyűrűk

The Legend of Zelda: Oracle of Ages / Seasons játékokban 64 számozott gyűrűt lehet összelapátolni. Ebből sok elég egyszerűen megvan, viszont vannak olyan gyűrűk is, amik miatt ÚJRA végig kell játszani mind a két játékot. Lévén, hogy mindkét játékon fő- és oldalküldijein túl vagyok már, péntek esti programként ezeket szedegettem össze. Semmi gondom nem lenne akkor, ha a gyűrűket valami nehéz, vagy bonyolult dungeon végigjátszása után adná a program (van ilyen is!), de az, hogy a minijátékokban el kell érni őrült pontszámokat, vagy a kis valószínűségű random dropokat kell farmolni – őrület. Ez van már csak hátra:

A 15 és 52. számúakat 3DS-en nem lehet összeszedni, mert zárva van a két bolt, hogy meglegyen (csak GBA hardveren nyílnak ki). A három kék színűhöz kellene végigvinni mind a két játékot újra, ebből a 7-es számú izgalmas, ugyanis ahhoz jár egy egyedi dungeon! Az 55-ös tulajdonképpen már megvan, mert levertem az utolsó főszörnyet, az 54 és 57-hez grindolni kell még egy keveset, de nem gond, viszont a zölddel jelöltek a maradék random dropok. Ezeket a maradékokat ráadásul már csak egy bizonyos helyen adja be a program, így ott kell farmolni reggeltől estig. Baromi unalmas, mert el kell ültetni egy magot, leverni 20 mobot (mert van már gasha ringem, ha nem lenne, 40-et kéne), utána elvinni a magot a gyűrűshöz, becsültetni, aztán vagy beadja az egyiket, vagy nem. BOOOOOOOORING!