The Evil Within

Shinji Mikami új játéka 2014-ben kerül a polcokra, de itt egy 12 perces gameplay belőle, milyen lesz. RE4 ősfanatikusként bizonyos dolgokat értek belőle, ugyanakkor nekem nagyon nem jön be az, ha szenvedni kell egy játékban. Márpedig itt láthatóan az történik, féllábon kell bóklászni egy láncfűrészes elől. Még akkor is, ha ez csak az eleje, picit bénának tűnik. Ezzel a kommentelővel is nagyon egyet tudok érteni:

Looks like another linear, simplistic slog through a bunch of rooms in perfect linear order with a chase scene or hide-and-seek scene interspersed every once in a while. With a map never appearing, nor being needed.

The fact that the original RE games had a real place for you to walk around in and have to figure out what to do next or where to go, made the world feel all the more real. This bullshit where it’s just setpiece after setpiece just appearing automatically in front of you, it just takes me out of it and it makes games fucking boring, it makes them far, far from scary, or interesting, or anything.

Egyébként tényleg nem értem, hogy a régi játékok sikerkomponenseit miért nem tudják azonosítani a fejlesztők. Az eredeti RE játékokban tényleg az volt a jó, hogy picit haladt az ember, aztán újra át kellett vizsgálni mindent, gondolkodni, időnként voltak puzzle piece-ek. Jó volt az, ezt a Call of Duty set piece stílust tényleg nem értem, miért kell erőltetni.

/via @greg76