A mindenséggel mérd magad (x)

Aki régen a Gazdálkodj okosanban a galyatetői mezőre lépett, az 3 körig nyugiban volt.

2015. január 20-22 között, 3 napra párszáz konferencia-résztvevő érkezik oda a világ szinte minden tájáról; országaik piacának jelentős analitikai szereplői, a globális ipar kiváló reprezentánsai. (Lásd a Plastik összefoglalót a 2013-as Superweekről, illetve egy videós anyag itt.)

Ismerd meg, hogyan gondolkoznak a mobilról, socialról, e-kereskedelemről és a hirdetési iparról azok, akik nem a nyilvános, jobb-rosszabb blogposztokból alakítják ki véleményüket, hanem napi, saját két tulajdon kezükkel végzett, gyakorlati mérésekkel formálják azt. A digitális ipar valóságával ennél a rétegnél nehezen lehet jobban képben bárki. Előadóink idén is San Franciscotól Ahmedabadig és Koppenhágától Jeruzsálemig lefednek közel 20 országot – látogatóink még többet.

Ez a méretarányos, aranyozott lyukkártya a SUPERWEEK mérési kompójának fődíja, ahol a globális digitális analitikai ipar inventorai pitchelik saját megoldásaikat és technikáikat 10 perces, angol nyelvű előadásokban. A győztest a közönség választja. Érdekel? Hozd a saját prezentációdat és mutasd meg, hogy a megyei másodosztályban már rég nem várnak rád kihívások; olyat tudsz mérni, amit más nem.

Gyere el és nézd meg, hogy mi ma az analitikai tanácsadás színvonala a világban; mozogj egy kicsit a nemzetközi közösségben.

Blogunk támogatója ezen a héten a Superweek analitikával foglalkozó konferencia volt. Aki esetleg kedvet kapott volna hasonló szponzorált posztot vásárolni, ide kattintson.