Hipotézis hajtotta UX design

Egy eBay tulajdonolta nagy német cégnél dolgozó UX szakember, Maximillian Wambach, nem sokkal kezdése után azt a feladatot kapta, hogy dolgozzon a mobil app redesignon. A pitch teljesen hétköznapi: “[new design should] not only to match current visual design guidelines and trends but also to get rid of usability issues that were caused by the current design approach”

El is készítették ezt a változatot:

Kártyás, nagyon szép, csak leestek tőle a számok. És most jön a lényeg, ki a jó UX szakember. 🙂 Végigolvastam a posztot és nekem a végeredmény, meg a nagy tanulság, a következő: nem azon múlik a szakma, hogy mit rajzolsz, hanem azon, hogy milyen blogposztot tudsz írni a gondolatmenetből. Először is arról, hogy a jelenlegi megközelítésnek mi a hibája. Aztán kitalálni, hogy milyen megközelítést alkalmazzunk, milyen hipotézisekkel, aztán azt hogyan alkalmazzuk. Ábrák kellenek, meg nyilak.

A végeredmény drótvázak egyébként meglepően semmitmondók: visszavettek a kártyákból és kompaktosították három képen a dolgokat. Viszont kijött belőle egy tökéletes szakmai blogposzt, validálva van a business előtt a dolog, talán még a számok is jönnek (erről nem kaptunk sajnos infót).

/via Webisztán Weekly