Jim Raynor of StarCraft

Ugyan még mindig messze levőnek tűnik a StarCraft 2 kiadási időpontja, a Blizzard jó szokásához híven tovább csepegtet. Ma Jim Raynor profil oldala került fel, megfigyelhető egy standing animáció, valamint két screenshot a játékból, némi jól megírt copy. A screenshotokat mi is szerepeltetjük:

raynor_1.jpg
Milyen lesz majd, amikor megszólal?! Lefejelem a padlót — alulról! update: itt megtekinthető.

raynor_2.jpg

Mindkettő kép a játékból, tehát nem concept art. Aki nem hiszi, nézze meg a site-on nagyobb bontásban, tényleg érdemes. Maximum respekt a Blizzardnak, hogy a cutscene animációkat játék motorral csinálják — ez a tökéletes megoldás, ráadásul jól is néz ki. Aki FMV-vel dolgozik, háromágú bottal üldözném ki az univerzumból. Nincs annál lehangolóbb élmény, mint amikor elkezd a DVD-ről valami render szemetet tölteni a játék. Nivótlan. (Persze bocsánatos, ha zseniális a videó, mint ugye a Blizzard filmszerű animjai, de ezt ők megtartják intronak, meg end cinematics-nek.)

Természetesen a Resident Evil 4 is motorból cutscene-ezik, sőt, ha megnyerjük a játékot és special costume-ben nyomulunk, akkor a cutscene-eken is olyan a modell. Nincs annál lehangolóbb, mint amikor a special costume eredeti uniformmal jelenik meg (lásd RE4 PS2 edition).

Visszatérve az SC2-re: simán el tudnék képzelni egy ilyen grafikai kalandjátékot, Beneath a steel sky 2008-as kiadásban.

Kudos!

21 hozzászólás

al

Mióta is várok erre? Mondjuk a BW kiadása óta. 🙂 Warcraft-ból csak az 1 és a 2 érdekelt, de ez kell. Amint. Az első résszel még ma is játszom. Ugye PC. Ebből amúgy lesz Mac verzsön vagy te majd hogy?

birogeri

Egyből megszólalt a fejemben a hang, hogy “Raynor here”. Pedig én valószínűleg fiatalabb koromban játszottam, de mégis annyira megmaradt bennem ez az ember…

fogtunder

ezzel játszani fogok. hogy min, és hogyan, azt nem tudom, de az a játék, aminek a motorjával ilyen cutsceneket lehet csinálni, és a blizzard készíti, az kell. arról már nem is beszélve, hogy a neve starcraft. talán ha ezzel kész vannak, rámennek a diablo folytatására is. örülnék.

Prossa

Ezt nagyon várom már! Alig várom, hogy megjelenjen, iszonyű csodás grafika! Annyira szép, hogy ilyet még rajzolni is nagyon nehéz, vagy legalább körülményes! Ügyes és okos emberek rajzolták meg, hogy ilyen csodaszép lett!

vargatom

Ez a grafikai színvonal valami elképesztő, a piacon lévő játékok közül szinte mindet alázza a Raynor figura. Nekem egy fokkal jobban is tetszik, mint az Epic cuccai, mert ott rengeteg a végletekig kidolgozott részlet, de a nagy vonalakban nem mindig találnak telibe.

A korrektség kedvéért tegyük hozzá, Józsi, hogy

1. a kb. 80-100 főre duzzasztott Blizzard Cinematics gárda alaposan besegített az ingame társulatnak, SZVSZ egy az egyben az ő részletes modelljüket használták fel Raynorhoz; megtehetik, mert a világ pénzét kiszedik a Wowból és az SC2 is garantált siker (egy ilyen karakter elkészítését millió forintokban számolják, per darab)

2. az a látvány és hangulat, amit a Blizzard mutatni fog a mozikban, még mindig megvalósíthatatlan engine múvikkal, és igenis vagyunk sokan, akik szeretnénk minél több ilyet látni 😛

EdBoyWW

al: ha rááll az agyad, el lehet kapni a Warcraft3-at is nagyon. Blizzárdnál nincs olyan, hogy egy játék nem hangulatos, és ez a Frozen Throne-ra hatványozottan igaz

Dob

Eretnek vagy AD, nekem nagyon kiábrándítóak az enginnel megoldott átvezető jelenetek. Amikor tolom a játékot, akkor arra várok, hogy ha megcsinálok valamit, akkor utána megkapjam a jutalmat, ami egy átvezető anim legyen. A diablo, a Final Fantasy sorozat az, ami most eszembe jut, hol van ehhez képest az engines átvezető. Nekem pl a Tiberium Wars is azért jött be az elmúlt idők játékai közűl, mert az átvezetők nagyon frankók voltak, CGI+élő szereplők, ez kell a népnek, nem lelketlen engine-ben lekódolt bénázás.

zolle

StarCraft nekem megvan Mac-re is. elvileg Hybrid CD-ROMon jött ki.
akartam mondani, de nem mertem, nehogy leflémelődjek: az ingame enginnel való videózás, igencsak csíra megoldás, inkább úgy veszi ki nálam magát, hogy összedobták gyorsan.

Emlékezz vissza a Diablo 2-ben egy CD-nyi anyim volt külön renderelve, és ott vertem magam, hogy külön lobobgnak a szőrszálak a paláston. Warcraft 3 animjai is igen durvák, főleg mikor Janika lekardozza a fatert, és a korona hull csak alá..

A játék világ legszebb ideje a Monkey Island 3 és a Broken Sword 1-2 voltak. Rajzolt háttér, anim 2d sprite-ok.
StarCraft, Warcraft: rajzolt 2d stratégia-
Sam&Max, Day of the Tentacle.
Ezek. Nem Chrysis meg CounterStrike!!

Dob

Én korábbi moviekból úgy tudom, hogy elég statikus lesz ez a “adventure cucc”, lesz 4-5 faszi akikkel lehet beszélni, és köztük mászkálni, vagy talán csak klikkelni rájuk, szóval ez nem győzött meg korábban.

“ingame engine respektálja” nem inkább reprezentálja?

freak

Illetve itt:

http://www.gametrailers.com/game/4868.html

Story mode walkthrough videokat erdemes csekkolni, ezekben mutatjak, hogy milyen lesz ez a missionok kozotti kvazi-point’n’click adventure dolog. (Pl. mission utan kapunk penzt, lemegyunk a gephazba, veszunk upgrade-eket, ilyesmi).

al

EdBoyWW

Nem is a hangulattal van a baj, ez a hősös téma engem már annyira nem fogott meg. SC2 is gyorsan végig aztán multi player game 🙂

prezzey

Dob:
Most játszom a Final Fantasy XII-vel, abban bizony van engine movie meg FMV is dögivel. Amúgy az előbbiek is nagyon szépen meg vannak oldva, pedig ugye előző generációs konzol, nyilván nem egy atomvillanás hardver…

De hát a Square-nek se kis csapata van erre a célra 😀

bp

Érdekes gondolatmenet, hogy kukába a rendervideókkal, de ha a Blizzard csinálja és minőségileg jó, akkor maradhat 😉

gargoyle

no igen relic sem volt gyenge sosem ezekben az atvezetesekben. homeworldok anyone? igaz ott maga a jatek is olyan volt hogy gyakran a mission nem erdekelt csak nezelodtem 😀

eve online meg ugyanez nagyban 😀