Szívlapát a pakliban

Szeptemberben indítottuk el közös értékesítési szövetségünket, a Paklit. Ennek keretében sorstársaimmal együtt léptünk fel a hirdetési piacon, és én már le is utaztam az Internet Hungary-re, hogy komoly üzletemberekkel tárgyaljak a témában.

És tárgyaltam is, mindenkivel, akivel elterveztem! Kicsit nehéz volt az utolsó tárgyalást lefolytatnom Papp Lacival a Gmédiától, mert az már a diszkóban történt a Heineken sörcsap mellett, és minden két perc után megjelent Szántó Gábor (sithlords / ex-szánalmas.hu), belenézett az arcomba egy lógó cigivel a szájában két centiről, és mondott valami teljesen irrelevánsat. Én viszont tudtam, hogy az online média világa kihívások elé állítja az egyszerű bloggert.

Más fronton is történtek előrelépések pakliban: a mai naptól hivatalosan is négy tagra bővültünk. Negyedik blog a Szívlapát, a Kreatív kommunikációs szaklap blogja. Együttműködésünk keretén belül még nyomtatott hirdetésünk is lesz a Kreatívban, ami így néz ki:

Egyszóval én örömmel dolgozom pakliban, és kíváncsian várom, merre fejlődik ez a kezdeményezés. Mindenképpen érdekes kirándulás, itt már nem egyedül harcolunk, hanem együtt vagyunk, együtt kell kérdéseket eldönteni, sokkal komplexebb és tartalmasabb, mint csak ülni itthon és … ja, de én most is csak itthon ülök.

20 hozzászólás

ifa

Miért volt a Paklira szükség? Úgy emlékszem, hogy egymagad is el tudtad adni a felületet.

D@y X

Én nagyon érdekesnek tartom a kezdeményezést. Ilyen újítások kellenek a mai magyar online médiába.Nem tudom, hogy egyéni ötlet volt vagy láttátok valahol de nagyon érdekes.Remélem sikeres lesz.

KJ

Jól látom hogy amióta a Pakli van azóta kevesebb a reklán a plastikon, amíg csak egyedül voltál mindig volt fent vmi hirdetés

KJ

de elvileg továbbra is hirdethetnek úgy hogy csak nálad, nem kell az összes site-on. Szóval nem értem hogy a pakli miatt miért álltak le a régi hirdetőid?

KJ

Egyébként meg nem értem hogy miért pont a reklám fikázó oldalak vannak a pakliban, nem biztos hogy szívesen hirdetnék olyan oldalon ahol mindig geciznek a reklámokkal

AronGergo

Két IT (közeli) blog és két marketing közeli blog. Eltérő célcsoportok, nem? A hirdetők számára is. Miért jobb mind a négyen hirdetni?

alternaiv

Szerintem ezt a hirdetést ne tegyétek bele a Kreatívba. Nagyon gyenge eresztés, komolyan. Semmi koncepció nem érződik ki belőle, csak annyi, hogy legyen vicces. Hát nem az. Tessék még kicsit ötletelni, biztos tudtok jobbat!

gergoke

én sem ilyet készítettem volna

Akkor ez innentől kezdve megalkuvás, nem?

CharlieBrown

nehogy sok bába között elvesszen a gyerek!

nekem jobban bejött az egy ember-egy bolg-egy megjelenési felület, lehetett tudni (sejteni) a reklámozó célcsoportot.
most leginkább egy nagy katyvaszra hajaz, amiért te személy szerint beáldoztad a folyamatosan kiadott reklámfelületet, ergo vagy bejön, vagy nem. 50-50.

mondjuk a kukacoskodás részét félretéve nem igazán értem azt sem, ilyenkor ki az, aki magán viseli a kevésbé szép részét a dolognak (ergo ki az, aki apeh felé bevall, számláz a hirdető felé, stb…stb…).

lássuk be van árnyoldala is a sötét oldalnak, Luke 😀 Sivatagi ninja módjára: “Az erő veletek, velem meg a kulacs” 😀 😀 😀

rakenroll

“…tisztább, szárazabb” ??? Én aszittem azafasza ha nedvesebb.

Dr. Szöszi

A “…tisztább, szárazabb” szoveg nagyon gaz. Amikor a bereserikas reklam futott, akkor sem volt csucs, de szamomra annyira azonosult a meggargyult, zsigerbol mindent utalo linuxosokkal, hogy ha ranezek, a hanyinger fog el.

buvosszomszed

Nem gond az, hogy Jozsi professzionalisabb szintre probalja emelni a plastik reklamhelyenek ertekesiteset. Eldontotte hogy a Donkihote filing helyett a kozossegi osszefogast reszesiti elonyben. Na bumm. Nyilvan emiatt nem valtozik az olvasotabor. (Remeljuk nem esik a hirdetesek szinvonala sem , hogy immar nem csak Jozsi szava dont 🙂
A kreativos tisztabb, sza’razabb szoveg tenyleg gaz.

Rol

ha már ilyen web8.0-ás az egész, miért nem dobtok fel egy szavazást a kreatívos megjelenés kapcsán?

végülis azok szavaznának (-index) akiknek a hirdetőitek el akarnak adni. nemde? 🙂

gab

OFF

Józsi, erről a cikkről te jutottál eszembe:

http://www.theonion.com/content/news/half_of_26_year_olds_memories

Half Of 26-Year-Old’s Memories Nintendo-Related

“BROOKLYN, NY—Nearly 50 percent of 26-year-old paralegal Philip Jenkins’ encoded long-term memories involve button combinations, game-playing experiences, and spatial-cognitive maps of various levels and worlds from Nintendo’s line of video-game consoles, a team of neuroscientists reported Tuesday. (…)”

folytatás a linken