A HP “Everybody ON” elnevezéssel regionális marketing kampányt indított

A HP Személyi Számítógép divízió (PSG) büszkén indította el EVERYBODY ON elnevezésű marketing kampányát az Európai, Közel-keleti és Afrikai (EMEA) régióban.

Ezzel a kampánnyal a HP megerősíti elkötelezettségét ügyfelei, a piacok, a termékek és a munkatársak felé.

A HP termékek nagyon nyerők, folyamatosan csúcsON vannak.
„A kampány ötlete a “Zökkenőmentes biztonságos kapcsolat” stratégiánkból ered. A kommunikációnk értelmében a PSG vágya, hogy ügyfeleink folyamatosan velünk legyenek. – mondta Jean-Pierre Le Calvez, a HP Személyi Számítógép divízió, Európai, Közel-keleti és Afrikai (EMEA) régiójának marketing alelnöke.

Egyszerű és nagyON jó ötlet, ami az egész piacON mindenhol működik, minden környezetben, minden termék vonatkozásában, valamint mind az üzleti, mind pedig a magánfogyasztók és üzleti célú felhasználók körében.

– Az emberek azt szeretnék, hogy a szórakozási lehetőségek folyamatosan topON legyenek, és általában a zene az első számú ezen a listán. Számukra a legcsodálatosabb hangzást biztosítjuk az egyedülálló Beats Audio technológia révén.

– Az üzleti ügyfeleknek az Everybody ON olyan szolgáltatásokat nyújt, amellyel bárkit összeköthetünk bármikor, bárhol, mindezt biztonságosan, ezzel segítve a vállalkozások folyamatos fejlődését. Az asztali és hordozható számítógépek a legújabb Protect eszközökkel vannak felszerelve, mint például a Face Recognition, File Sanitizer, DriveLock, DriveGuard, melyek lehetővé teszik az ügyfeleknek a biztonságos csatlakozást és védi a cég adatait.

A kampányON és szlogenén látszik, mindenkihez szól és szinte minden médiafelületen megtalálható. Látható a TV-ben, nyomtatott sajtóban, találkozhatunk vele a köztéri médiában, illetve a digitális és közösségi médiában. Az értékesítési partnereknél – a kiskereskedésektől egészen a hálózati partnerekig – szintén találkozhatunk a kampánnyal. Röviden ez egy széleskörű marketing kampány, amellyel a vásárló valahol biztosan találkozni fog.